دسترسی آسان به مشتری: این روزها پنل پیامک همه با خودشان گوشی تلفن همراه دارند. روز به روز تعداد افرادی که کانالهای ارتباطی آنها از طریق تلفن پنل پیامک همراه توسعه مییابد، در حال افزایش است. این مساله فرصتی را به وجود میآورد تا افرادی که کسب و پنل پیامک کاری دارند پنل اس ام اس در هر موقعیتی به مشتری پنل پیامک خود دسترسی داشته باشند. با بازاریابی هدفمند برای مشتریان تان پنل اس ام اس میتوانید کسبوکار خود را با صرف هزینه و زمان کمتر توسعه دهید. سریع و همگانی بودن: بهتر است پنل اس ام اس فعالیتهای بازاریابی پیامکی هدفمند باشد و تنها مشتریانی را مدنظر قرار دهد که در کسبوکار در ارتباط پنل اس ام اس با شما هستند و دوست دارند اخبار کاری شما را بشنوند، در این صورت به افرادی نزدیک میشوید که تمایل دارند از تلاشهای شما برای انجام کسبوکار مطلع شوند و نقش مهمی در موفقیت بازاریابی پیامکی ایفا میکنند. در بازاریابی پیامکی، یک پیام کوتاه برای مشتری ارسال میشود که لازم است فرد پنل اس ام اس موردنظر تنها چند ثانیه برای خواندن آن زمان صرف کند، در حالی که در بازاریابی اینترنتی یا پستی، پنل اس ام اس بیشتر افراد ایمیلها پنل پیامک را نمیخوانند یا ممکن است پیام شما به spam فرستاده شود.هزینه کم، بازدهی بالا: طبق آمارهای جهانی، احتمال باز کردن متن تبلیغات پیامکی (اگر ارسال به صورت هدفمند و با پنل اس ام اس اجازه مشتری باشد) 97 درصد است و بیشتر پیامها در اولین ساعتی که آن را میفرستید، خوانده میشوند. این کار بسیار موثر پنل پیامک است و میزان بازدهی 20 تا 70 درصد دارد (میزان بازدهی بازاریابی اینترنتی تنها 15 درصد است.) به علاوه، نسبت به دیگر روشهای بازاریابی که قبلا استفاده میکردید، هزینه بسیار کمتری دارد.بالا بودن میزان یادآوری و بهخاطرسپاری پیام: چون این پیامها به طور پنل اس ام اس مشخص و به وسیله شخصیترین رسانه ارسال پنل پیامک میشود، در ذهن گیرنده پیام نقش میبندد و از قدرت اثرگذاری بالایی برخوردار است.